Nostalgia Lalu..

0

Category :

Assalamualaikum wbt...

lepas penat2 study,tetbe teringat waktu kat tadika dulu..aku dulu tadika kat tadika aulad centre,bdr baru bangi..skng still ada lagi tadika tu..sebab apa aku teringat waktu tadika??sebab secara tak langsung mengingatkan aku yang masa berlalu sangat pantas..boleh jadi,lagi 30 tahun,aku teringat zaman aku di mesir pula,dan benda ni boleh berlaku dalam masa sekelip mata..dengan amal xseberapa ni,harap2 aku diberikan kesedaran yang lebih..





waktu tadika dulu aku ade wat persembahan nasyid tajuk dia "buta mata" masa nak grad dari tadika tu..lagu ni dinyanyikan oleh kumpulan nasyid kanak2,puas aku carik kumpulan ni,tapi yang aku jumpe lagu yang dah di remake oleh kumpulan saff one..kurang best tapi layan jela..

wallahualam..

0 comments:

Catat Ulasan