kesedihan..

0

Category :


huhu,sedih betul hari ni..arsenal kalah lagi lwn man utd..pergh,mmg sedih gile r..
hati dan perasaan hancur berkecai tgk dorg kalah..sgt kecewa..siap kene kutuk2 dgn membe yg sokong man utd..dah la aku sorg je penyokong arsenal sejati kat situ..mmg xadil betul..cis3,xpe2,arsenal akan bangkit balik suatu hari nanti..korg tgk la..huhu..
xpe2,xkesa bpe kali kalah pon,arsenal tetap di hati sampai bile2..aku akan tetap menyokong korang..kepada Robin van Persie,kalo ko bce blog aku,aku harap ko sembuh cpat,tolong team mates ko yang lain..i'll pray for u my friend..

tadi,lpas blek dari umah zikri,tgk org mesir berpesta..maklum la mesir mng piala africa lagi..abeh berjoget2 kat tengah2 jalan..mcm beruk pon ade jgak..bunyik hon kete mmg dah mcm bunyik kompang dah..haih,pelik2 je dorg ni..

huhu,ni gambar dorg ngah joget..agak blur sket la..xsempat nak amek gmbr lawa2..dah sorg2 je melayu,kang xpasal2 kene lanyak ngan dorg..huhu..

org mesir ni aku tgk mmg sangat suke berseronok..ske sgt berpesta..pastu suke berbangga2 dgn bangsa dorg..ni bukan nak memburukkan,tapi nak memberikan gmbaran tntang umat sekarang ni..bukan malaysia je yang hadapi masalah sosial mcm ni,tp satu dunia..pelik btul tgk budaya dorg,joget sane sini,lompat sana sini,monyet tgk pon leh kompius yang dorg ni species monyet gak ke manusia..walaupun xsume mcm tu..harap2lah kte dipelihara dari mnde2 yang xelok..wallahualam..

0 comments:

Catat Ulasan