MInggu yang memenatkan...

0

Category :


Assalamualaikum..

alhamdulillah,smlm selamat sudah akad untuk rumah baru..akhirnya pindah jugak..aku ingatkan proses pindah ni senang je,dpt umah pastu angkat barang bawak masuk umah..rupenye tidak..

nak dekat seribu jgak la duet aku gunekan,pastu dalam masa yang sama 3ribu aku dah gune untuk duet tiket..so nak kire2 balek,hmpir 4 ribu aku dah gune dalam minggu ni..ya Allah,baru aku taw betapa susahnya nak urus2kan hal mcm ni..ni belum lagi aku yang mencari duet,baru aku faham perasaan ayah dan ibuku..

memang penat kemas rumah,sgt2 penat sbb keadaan rumah sangat tunggang langgang..ni pun xmasuk sepenuhnya lagi rumah tu..tp alhamdulillah,di sebalik kepenatan ni,aku bersyukur kerana urusan aku dipermudahkan..

alhamdulillah aku dapat rumah yang agak murah,cantik,luas,lengkap serta tuan rumah yang sgt baik serta alim..

walaupun simsar(agent carik rumah) cekik darah,charge lebih2,saba je la,tp semuanya ni Allah balas dengan memberi sebuah rumah yang sgt2 memuaskan aku..

semoga segala urusan dipermudahkan..




0 comments:

Catat Ulasan